Mete Kayagil ( Aşkını ver Ona ) Şarkı Sözleri

02/09/2023

"Mete Kayagil - Aşkını Ver Ona" şarkısı, coşku dolu bir dans ve eğlence atmosferiyle başlar. Şarkı, aşkın birini bulma ve paylaşma temasına odaklanmaktadır. Şarkının başlangıcında, davetkar bir tonla dinleyenler sevdikleriyle dans etmeye teşvik edilirler. Ancak ilerleyen bölümlerde şarkı, hayatın karmaşıklıklarını ve olumsuz yönlerini de ele alır. Bu olumsuzluklarla yüzleşildikten sonra, yeni bir başlangıcın kapısını aralamak vurgulanır.

Şarkı, dansın, ritmin ve eğlencenin gücünü vurgulayan bir temada yükselir. Şarkı, genel olarak aşkın verme ve alış verme dinamiklerini işler.

Şarkıda kullanılan imgeler ve metaforlar, genellikle dans, ritim ve parti gibi eğlence unsurlarına odaklanır. Bu unsurlar, aşkın heyecanını ve farklı duygusal deneyimleri ifade etmek için kullanılır.

Genel mesaj olarak şarkı, eski bir ilişkinin ardından yeni bir başlangıca adım atma, eğlenceyle dolu bir yaşam sürme düşüncesini iletmektedir. Aşkı verme ve kabul etme teması, şarkının temel mesajını oluşturur.

Şarkı sözlerine geçmeden önce Mete Kayagil'in kişiliği hakkında bilgi edinmek için "Mete Kayagil Biyografi" sayfasına göz atabilirsiniz. 

Mete Kayagil - Aşkını Ver Ona Şarkı Sözleri

Hey sen, sadece dans etDurma, ritmimle oynaDünya, sallansın sallaDans et, sadece bur'da Tekrar gelsen de denenmez senleAşkını versen de yalanlar hep sendeKara listemde üstün çizildiYeni biriyle başladım bile Aşkını ver ona, aşkını verS-U-D, SudenazAşkını ver bana, aşkını verAşkını ve-e-er S-U-D, SudenazRam-pa-pa-pa-pa-pam Hey sen, durma devam etYaklaş, benimle dans etAşklar benimle başlarKaçma, alış zamanla Gece, gündüzler, havai fişeklerEl ele tüm gençler partiye gelirlerSesi açıp, eğlen, eskiyi düşünmeYenisi var işte, kendini kaptır ritme Aşkını ver ona, aşkını verS-U-D, SudenazAşkını ver bana, aşkını verAşkını ve-e-er Sadece dansSadece dansSadece dansSadece dans Aşkını ver onaAşkını ver onaAşkını ver ona, oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh Aşkını ver bana, aşkını verS-U-D, SudenazAşkını ver bana, aşkını verAşkını ve-e-er

© 2020 Anderson Winery. 12 Pike St, New York, NY 10002. All rights reserved.
Powered by Webnode
Create your website for free! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Get started